Hui! Oikeesti ollaan jo ensi viikolla joulukuussa! Mikä se olikaan mun mielilausahdukseni tai yks niistä? Käsittämätöntä kuinka nopeesti aika kuluukaan...??!! Ajatelkaas, että keskiviikkona meillä on uusien solujeni kanssa yks vee synttärit! Niin on ollut erikoinen vuosi tän yhden tavallisen elämässä, ei voi oikeestaan edes käsittää! Tätiä on kyllä viety - ja lujaa!

Mitäs mä sitten olen viime kerrasta puuhaillut? No, se tähystys ei onneksi tuonut mitään huonoja uutisia. Eikä ilmeisesti koepalatkaan. Mutta, eikö ole ollut hienoa terveydenhuoltoa taas kohdallani! Saa kyllä olla tyytyväinen, että näin ihmispoloa hoidetaan ja tutkitaan. Tuohon on muuten vielä helmikuussa kontrollikin, eli tekevät uuden tähystyksen kaikkine virtsan solunäytteineen varmuudeksi. No sittenhän mä olen hakenut mun vauvarokotuksia - ekoja sellasii :) Jatkoa tulee parin kuukauden päästä ja sitten puolen vuoden kuluttua lisää. Tämäkin hoitui hienosti meidän työterveyshuollon kautta. Sain sentään toki hematologiselta sen rokoteohjelman, jonka perusteella antavat nuo rokotukset yksityisellä.

Tynkkysen kanssa me ootellaan jo kovasti lunta, että päästäisiin talviharrasteiden pariin. Mä kaipaan luistelua ja hiihtoa! Ja Tynkkynen lumessa möyrimistä - hangessa kahlaamista :D

Mut APUA! Adelen levy ilmestyi perjantaina, jota olin muuten jo odottanut ja pitkään ja hartaasti! Ai että se on UPEA tulkintojen kokonaisuus!!!! Sitten, eilen tuli TV2:lla taltiointi NYC Radio City Hallista Lontoosta. HUI! Onko vähän magee gimma toi Adele? Niin ristiriitaisen ihastuttava ja koskettava ja hupsu ja huumorintajuinen etc. etc. Olen myyty ja hullaantunut - TÄYSIN!

Maanantain biisivalinta, melko helpolla Adele ja "Hello". Säästän ehdottoman suosikkini levyltä tuonnemaksi...

https://www.youtube.com/watch?v=DfG6VKnjrVw

Oikein aurinkoista alkanutta viikkoa ihan jokaiselle! Lämpöö-Valoo-Rakkautta <3

Freedom.jpg