Perjantai huomen!

Mä oon ihan fileis? Tiedä sitten mikä muijaa vaivaa, mutta ihan äly hyvä boogie! Toivottavasti kukaan - ei mikään vie tätä hyvää oloa multa pois! En mä voi uskoa, että nuo kaksi käymääni kertaa joogassa olisi tän olon tehnyt? Tosin kieltämättä mä huomaan, että jollain tasolla - jossain sfääreissä mun keho ja mieli on jotenkin enempi tasapainossa. Sanoin serkulleni eilen kotimatkalla, että jotain on tapahtumassa tai ainakin alkamassa tapahtumaan! Mutta todellakin jooga taitaa olla the thing - se juttu mulle <3 Huomaan kotonakin usein hakevani jotakin asentoja ja mikä parasta, mun mieli on tässä hommassa mukana? Pääsen ihan irti kaikesta muusta ympärilläni? Aika huikee fiilis muuten!

Kyllähän totuus kuitenkin on se, että rautakankikin on mua notkeempi! Ekalla kerralla jo tovin aattelin, että kyllähän sä Tuisku olet nyt ihan väärässä paikassa ja seurassa. Kun ei taivu ei sitten mihinkään suuntaan niin EI todellakaan taivu! Kateellisena katselin jumppasalin verran muita ihmisiä - vanhempia - nuorempia - isompia - pienempiä - miehiä - naisia - puhumattakaan serkustani, joka taipuu aivan mihin asentoon tahansa. Minua lähinnä kivisti polvia - happi loppui ja piere...

Mutta, kyllä siinä touhussa tuli sitten hiki! Ei mitään köykästä hommaa, vaikken oikeaoppisesti joogaillutkaan! Parhaiten onnistuin loppurentoutuksessa, reilun tunnin jälkeen meinasin torkahtaa siihen ohkaselle matolleni. Joka muuten onkin tärkeä asia koko touhussa - rentoutus meinaan. Jooga on oikeesti tosi muijien ja/tai äijien hommaa! Virkistää todellakin koko kehon ja mielen. Kokeilkaa, jos ette vielä ole kokeilleet, suosittelen lämpimästi!

Yoga_post.jpg

Mitäs muija sitten muuta? Ei kait tässä kummempia. Viime torstaina tapasin tosiaankin IAS:n Proffan. Tapaaminen oli taas ihanan positiivinen ja jotenkin aina myös hämmentävä. Hän on kovin herttainen ja ennenkaikkea todellinen guru tällä saralla. Mutta, tapaaminen loi taas minulle lujasti uskoa tulevaisuuteen <3 Iltaisin väsyttää ihan hitokseen paljon! Kyllä, jos ei ole aktiviteetteja, niin jo ennnen ysiä urvahtelen. Ehkä se on se makuuasento ja tellun tuijottaminen ja lukeminen, jotka väsyttävät? Täytyypä ihan keskittyä tähänkin... Viime viikonloppu möksällä oli ihana. Lauantaina oli niin upee keli, jotta! Ajeltiin autolla vähän pidemmäs kävelemään. Kuvasin paljon puita ja maisemia. Jostain syystä tuli fiilis, että olisi pitänyt löytää aakee-laakee pelto, jossa olisi törröttänyt ypöyksin kallellaan oleva lato? No, eihän sitä löytynyt! Ens kerralle missio :) Sunnuntaina, Ystävänpäivän kunniaksi, käytiin herkuttelemassa Ruotsalaisen kanssa Thai-ravintolassa Isossa Ompussa. Namskis, että oli ihana ruoka - ja parempi mieli!

Tässä kuvakollaasissa leikittelin vähän 'valoefekteillä', mutta eikö ole ihanan näköistä luonnossa?

Sunny_day.jpg

Tämä viikonloppu meinattiin olla ihan kotosalla. Mä meinaan taas jälleen kerran käydä vaatekaappien kimppuun ja nyt aikuisten oikeesti - ihan really - todellakin laitan kaikki käyttämättömät vaatteet yms. kierrätykseen!

Eipä mulla muuta. Kuin IHAN ÄLYTTÖMÄN IHANAA VIIKONLOPPUA SULLE JA MULLE <3

Lämpöö & Valoo & Rakkautta

Olo on niin letkeä ja rennon lazy, että biisivalinnaksi sopinee Adelen 'Hello', MUTTA reggae-versiona a la Conkarah ft. Rosie

https://www.youtube.com/watch?v=F76x76U2ZKY