Torstai ja toivoa täynnä - no ainakin onneksi joogaa!

Olen päättänyt olla rehellinen myös täällä blogissa. Nyt mun on vaan tunnustettava ja myönnettävä, että mun mieli on rikki. Mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan - selvinnee aikanaan.

Olin tänään tapaamassa ihanaa Proffaa syöpiksellä ja meillä oli hieno juttuhetki ja tietysti pääasiassa kontrollikäynti. Ihon ja sairauden kanssa ollaan edelleen hyvässä jamassa, toivotaan sen kestävänkin (y) (y). Labrakokeet osoittivat myös, että akka on kunnossa. Hyvä näin! Matkan varrella olen antanut minua hoitaville tahoille luvan käyttää tutkimusaineistoani koulutus yms.tarkoituksiin. Nyt Proffa kertoi käyttäneensä mua ja, että olen kovin opettavainen tarina monessakin kohtaa ja moneltakin suunnalta katsottuna :) Täähän on kunnia-asia olla ehkäpä avuksi lääketieteelle ja osoittaa myös kuinka mielenvoimalla voi saada myös ihmeitä aikaan? Totesin tietäväni olevani TODELLAKIN FRIIKKI! On hienoa, että voimme keskustella näinkin ja miksei - onhan meillä aika pitkä yhteinen historia, kuten hän totesi tänään :)

Mutta se tärkein tämän päivän saavutus oli se, että osasin ja uskalsin pyytää apua tälle mun rikkoutuneelle mielelle. Näin paljon on täytynyt tapahtua - näin monta vuotta on täytynyt kulua - mutta ekaa kertaa tällä pirunmoisella matkalla huomaan ihan oikeasti olevani eksyksissä! Tulee varmaan taannehtivasti kaikki mielen päälle. Proffa sanoikin, että nyt kun olet ns. terve - sulla on aikaa kohdata nuita mielen ihmeitäkin... Tähän asti ehkä kaikki resurssit on laitettu vaan sille, että pysyisin kuosissa ja ns. nahoissani. No, tästäkin vaan on selvittävä ja selvitään!

Huomenna onneksi perjantai ja arvaatteko mitä???? Tottahan se on TVoF finaali-ilta ja sen katsomme möksällä! Pitkästä aikaa päästään sinne. Ootan kovasti! Täällä töissä on ollut ihan helvetillinen kiire ja paineita muutenkin, mutta parin viikon jälkeen sekin helpottaa. Poljetaan kohti kesää ja kärpäsiä <3

Oikein hyvää tulevaa viikonloppua, aurinkoa ja valoa, lämpöö ja rakkautta toivon minä <3

Jatkan harjoituksia........... ja some day.......... pystyn tuohon - mielen voimalla ja kehon hallinnalla <3

yoga_cover.jpg

Biisivalinta tänään tälläinen; Jesse & Joy - "No Soy Una de Esas" ft. Alejandro Sanz

https://www.youtube.com/watch?v=DrAXmzuGgek