Perjantai tervehdys!

Hieno päivä kansakunnallemme, Räsänen ja Soini voivat vaikka naida toisensa pettymykseensä... Onnea Suomi!

Mä en oikein tiedä mitä minä olen puuhannut tämän päivää, mutta iltahan se on taas käsillä? Viime yö oli sarjassamme todella villi - näin ihan kerrassaan toinen toistaan omituisempia unia ja välillä aina olin hereillä. Yhdessä unessa istuin meidän vaatehuoneen ylähyllyllä (joka on siis todella pieni huone ja hylly katon rajassa) ja siivoilin jotain laatikkoa ja sieltä putkahteli esiin omitusia pikku tyyppejä, jotka tanssahteli tän Parov Stelarin veikeen biisin All Night rytmiin... Onkohan nyt lääkitys ihan kohdillaan :D Aamusta olikin taas melkoinen jysäri päällä - toisaalta ei ihmekkääm, jos tuota unta muistelen.

https://www.youtube.com/watch?v=5ueJ4-lTa1s

266082nltuzk0xph.jpg

Lääkäri kävi tänään ja sanoi lopettavansa antibiotin, kun CRP enää 29 ja nythän takana jo pari kuumeetonta päivää. Muut labrat olivat HB 109 - Leuk 0,5 - Neutr 0 ja Tromb 43. Pikkusen on väsyä havaittavissa, mutta kyllä mä ajattelin iltajumpat vetää, kun trombosyyttejäkin on vielä jäljellä (rajana on 20). On ollut vähän ristiriitainen fiilis, kun kaikki tietänette mun rakkauden hyvää ruokaa kohtaan ja on kyllä pakko todeta, että täällä on ihan hyvä ruoka - jos se vaan aina maistuisi. Nyt on kyllä ollut ruokahalu niin kadoksissa, että ihmettyttää - hämmästyttää pientä kulkijaa. Toisaalta tiedän etten itseni vuoksi ihan heti kuolisi ravinnon puutteeseen, mutta kun mun uudet solut tarvitsevat paljon ravintoa! Näkisittepä sen ruokailuhetken, kun tämä mursu pyörittelee haarukkaa / lusikkaa kätösissään - heiluttelee jalkojaan - katselee ikkunasta ulos ja maarittelee itseään, että nyt lentää lentokone suuhun tai isooo kaivuri kaataa paljoon hyvää ravintoa massukkaan etc. etc. Joudun pitämään ruokapäiväkirjaa, josta laskevat kaloreita. Vatsa on nyt toiminut ihan hyvin, eikä onneksi ole heittäytynyt viihteelle se! Enpä olisi uskonut tätäkään näkeväni - kokevani :)

Että tälläista tänään tänne. Nyt ottakaa kaikki maljat tämän historiallisen hienon päivän johdosta siellä missä itse kukin olettekin. Mulla on minibaarissa Jaffa Lightia ja kohotan kanssa kipponi <3.

Älytömän kivaa perjantai-iltaa, alkavaa viikonloppua ja lämpöö-valoo & rakkautta <3

toivottelee Tuisku