Maanantai 17.11.2014 kello 13:05 suljin huoneeni oven osastolla 7B täällä Meilahdessa ja nyt ulospääsyä ei ole noin kuukauteen? Hui! Päätin etten itke enää, ei siihen ole syytäkään. Sain rakkaat halit näillä kampuksen hoodeilla - lähtiessäni kotoa otin Tynkkyseltä yläfemmat, verkkokalvovideon kodista ja 'kassillisen' kodin, Ruotsalaisen ja Tynkkysen tuoksuja sieraimiin <3 Ja eihän tämäkään voi olla merkityksetöntä - mun lempparinumerot ovat aina olleet 3 ja 7. Tällä matkallani olen osastolla 7B... huoneessa 3... WoW!

Näkisittepä livenä tän maiseman yli kattojen merenlahdelle ja sen kautta Ruoholahteen? Aivan huikee!!!! Täällä huoneessa on kaikki mitä tarvitsen tähän matkaan: moottorisänky - tellu - retrohenkinen Tuntsan kuntopyörä - minibaari - kannettava ja iPad & Boombox - Viivi & Wagner sarjiskirja - kirjoja - pari rakasta taulua etc. Miksi valittaa? Rakas Ruotsalainen lupasi tuoda mulle omat peitot ja tyynyt - lisää kodin tuoksuja <3 Ajattelin nyt aluksi hengailla näissä 'hotellin' tarjoamissa vermeissä, mutta kyllähän mä kassillisen omia rytkyjäkin raahasin tänne :D

Huomenna laittavat laskimokatetrin ja varmaan aloitellaan jotain lääkkeitä. Keskiviikkona alkaa sitten systostaattien (kahden erilaisen) ja jonkun seerumin tiputukset. Tänne tullessa kävin labrassa ja vielä pääsin käymään ekg:ssä ennen kuin suljin tuon oven. Ekg hoitaja oli tosi COOL, hän antoikin mulle paljon mietittävää muutamalla ajatuksellaan ihmisen mielestä :) Kehui mun korua, näitä palkkeja, joissa teksti *I am with my angels*. Suurin totuttautuminen on, että en saa otta juomavettä hanasta ja aina sängystä noussessa pitää laittaa toffelit jalkaan. Opetellaan!

Laitan tähän mukaan pari kuvaa ja alla linkki Youtubeen - biisi, joka kuvaa nyt mun fiiliksiä.

Lämpöö, valoo ja rakkautta <3

https://www.youtube.com/watch?v=sRqsLWzdvh4

 

WP_20141117_001.jpg

WP_20141117_004.jpg

WP_20141117_007.jpg