Heippa kaikki rakkaat! K I I T O S älyttömästi kaikista tsempeistä blogissa - facessa - sms - puhelut. Olette korvaamattomia ja mun sydän sykkii myös teille nyt ja aina 💓 💓 💓

Muistetaan nyt kuitenkin vielä, että ollaan vasta vauvan askeleita ottamassa ja taitettavaa taivalta on edessä. Kukaan ei tiedä onko kyyti kuoppaista vai ihanaa vauhdin hurmaa, mutta sen vaan tosissaankin sanon, että mulla ei ole käsijarru päällä! Rukoillaan ja toivotaan parasta 😍 Eihän tälläistä mahdollisuutta ole saatavilla ihan yleisesti, olen kyllä enemmän kuin nöyrästi onnellinen 😍

Täytyy kyllä nyt myöntää, että aamu ja päiväkin itse siirron jälkeen on mennyt ihan sumussa ja humussa. En minä kykene tätä koko kokemusta sanoiksi kirjoittaa? Kaikki ne sekavat - väsyneet - toiveikkaat - odottavat tunteet aamupäivän aikana! Se on kyllä sellainen myllerryksen muisto, ETTÄ!  Tänään musta on tuntunut, että tuo ovi on käynyt kuin Harrods'lla Lontoossa 😉 Kaikkien verikokeiden ja ekg:n, lääketiputusten ja letkujen kuntotarkistusten välissä siirron aikataulua siirreettiin muistaakseeni kolmeen kertaan. No, voitte varmasti arvata kuinka täällä on pieni pää sauhunnut ja pientä sykkeen nousua ollut havaittavissa.... Niin sitä on ollut kuulemani mukaan muuallakin...

Itse siirre tuli tähän sviittiini lääkärin tarkistuksen jälkeen hänen, hoitajan ja harjoittelijan saattelemana klo 12.11. Sitten hoitaja kävi nuo letkut - putket mitkä lie läpi ja lääkäri hyväksyi, että ovat oikein. Sitten hana avattiin ja niin ne alkoi uudet terveet solut tippua hiljakseen minuun klo 12.15. Puolessa välin tiputusta sain kuivan yskän ja nuhaisen olon, mutta sekin loppui iltapäivällä. Minä sain soittaa tekemääni Spotifyin soittolistaa ja siinä juttelimme kaikenlaista  ja ihastelimme tekemääni musalistaa 😉 Hoitaja jopa sanoi, että laita vaan ääntä kovemmalle jos haluat... No minähän tottelin. Varmaan arvaattekin, että tuosta listasta 25.11.2014 tulee mulle tosi tärkeä kaveri tällä matkalla... Biiseistä varmaan vielä lisää myöhemmin. Tein siis listan randomina ap, kun odottelin h-hetkeä ja aloin kuunnella sitä ennen puolta päivää.

Kaikki meni tosi hienosti ja piirulleen tarkasti ja minulle kerrottiin koko ajan eri vaiheista ja sain vastauksen kaikkiin mieltäni askarruttaviin kysymyksiin. Se oli todella tarkkaa miten hoitaja käsitteli siirrepussia. Tunnistetarra oli koko ajan piilossa mun haukan katseelta ja se hävitettettiinkin toimenpiteen jälkeen erilleen muista käytetyistä välineistä. Sain ottaa kuvan muistoksi, jossa pussukka näkyy hieman muiden putelien takaa. Viimeiset pisarat puristeltiin (tässä vielä yritin kurkkia tunnistetarraa...) klo 12.43 ja niin oli siirto siltä osin tehty ja kirjoihin ja kansiin kirjattu. Päälle tuli sitten huuhtelut ja lääketiputukset ja vielä ip kävi hoitaja vaihtamassa minussa kiinni olevat letkut yms.

Täällä minä olen sitten ihmetellyt tällä tunteiden vuoristoradalla, että mitä minä ihmettelisin. Vointi on oikein hyvä ja sain syötyä sitten viime perjantain ihan koko lautasellisen kanakeittoa 😀 Aasialainen ystäväni oikeesti sanoi, että sina soi ny kaikki, kiltti tytto! Pyysin vielä illaksi teen ja juustoa ja kurkkua, etko ota leipa? Ei kiitos! Ei kay sina leipa! 😍 Hän on kyllä hurmannut minut ja arvatkaa ihastuiko myös tuohon valopuuhun... Voi toista 😍

Labrat tältä aamulta olivat: Leuk 0,8 / HB 137 / Tromb 57 / Neutr 0,75 ja CRP 8. Vielä näkyy, että omat solut yrittää puolustaa mua vierailta soluilta sisälläni. Minut itseni yllätti tuo siirteen pieni määrä, luulin että tälläinen hippo saa litratolkulla. Mutta, se onkin tässä niin, että laatu korvaa määrän. Ja oikeesti on tarkasti mitattu minkämoinen määrä kantasoluja tarvitaan aina kulloinkin - ei saa olla liian vähän muttei liikaakaan. Jos tästä ymmärtäisi edes pikkuruisen murenan verran!?!? Sen verran ymmärrän, että luovuttajaltani nuo kantasolut saatiin melko pienestä määrästä kerätyksi. 💗

Tässä mä nyt yritän keikkua tällä tunteiden vuoristoradalla ja pysyä kyydissä. Matka jatkuu ja niin sydämmestäni toivon, että taistelija Tuisku nyt hoitaa tämän maaliin asti. Kaikki muu ja muut ovat nyt työnsä tehneet. Kiitos vielä siitä heille - tiedätte keille 💓💓💓💓

Uudet terveet solut etsivät nyt paikkaansa ja 'tutustuvat' uuteen emäntäänsä. Minä ja mun luuydin ollaan kyllä toivotettu heidät kovin tervetulleiksi ja pikausesti - pysyviksi meille 💕 Yleensä kestää noin 12 - 14 päivää tämä heidän kotiutuminen ja samalla siis meidän matalasoluvaihe - ytimen ja mun yhteinen battle 💞

Tälläinen HUIKEATA HUIKEAMPI PÄIVÄ yhden tavallisen tallaajan elämässä, josta olen niiiiiiiiin kiitollinen ja tiedän olevani siunattu.

Tän päivän biisitervehdys on klo 12.43 soinut kipale, JVG ja Pete Parkkonen - Etenee ❤️ Kuvaa mulle isosti tätä koko prosessia...

http://www.youtube.com/watch?v=W89maczyy6I

 

Tässä vielä haluan jakaa kuvan päivältä, jossa tosiaankin näätte siirrepussukan muiden putelien takana piilossa - stikkeri minusta poispäin.... KIITOS SINULLE VIELÄ MINUN UUSI TUNTEMATON YSTÄVÄNI 💓 YOU ARE PRECIOUS ONE, THANK YOU 💗

image.jpg