Hei Tyypit! Arvatkaa kuka se täällä on niin vauhdissaan, ettei meinaa tuolissaan pysyä... :D IIK, Mediheli laskeutuu just - tuo on jotenkin mulle henkisesti niin hurjaa????

No, mutta! Eilen tuntui alkuillasta, että pukkaa huonoa oloa. Röyhtäytti karseesti ja velloi vatsassa älyttömästi, mutta se helpotti. Kuulkaas, mä nukuin niin sikeesti etten ole kuullut yöhoitajan käyntejä lain... Hän tuli aamusta klo kuuden jälistä ja puheli jotain nesteiden nopeasta tippumisesta yöllä? Minä kysyin, että oletkos sinä käynyt täällä - hän naurahti ja sanoi käyneensä moneenkin kertaan :)

Jumpat tehtiin taas kasin pintaan, nuo hoitajat naureskelee sille, kun käyvät tuossa eteisessä. Olenkohan sitten ainut meistä tällä osastolla olevista ken hulluna polkee jo ennen aamun kajoa?  Haluan tehdä kuitenkin hikisen työn ennen suihkua ja pitää myös itseni jonkinlaisessa rytmissä - Ruotsalainen varmaan naurahtaa ja tuumaa, no joo, ei se pedanttius tosta akasta häviä vaikka tapahtuisi mitä :P Joku järjestys se pitää olla - sanon minä! Mutta, tänään yksi mieshoitsu sanoi, että tee vaan varastoon, kun sitten valitettavasti joku päivä et jaksa nousta sängystä. Pitäisköhän näyttää näille, että tää tyyppihän ei jää lonkkaa vetämään :P

Lääkärisedät kävivät taas kierrolla vointeja kyselemässä - tuumailin, että olen tässä elämäni vedossa hyvien yöunien jälkeen. Vanhempi lääkäri varoitti huomisesta ip:n seerumitiputuksesta, mutta horkka ja kuume tulee vain ekalla kerralla. Siitähän me selvitään, juhlin tänään vielä tätä hyvää olotilaa. Fyssari tuli taas käymään ja sain lisäohjeita ja käytiin liikkeet läpi - niitäkin muuten tulee sellaiset kymmenkunta erilaista harjoitetta. Pyörän laitoin vaihtoon, kun niin pitkin hampain sen kyyttin hyppään! Lupasi ip tuoda mulle stepperin, noiden käsipainojen kanssa uskon sen olevan paaaljooon mukavampaa harjoitetta. Takamus sitä paitsi jo kipeenä tosta polkemisesta!

Iskä ja Tuula toi eilen mulle kotoa petivaatteet, kiitos vielä vierailusta :) Eikö ole kuin kotona ois :)

WP_20141120_001.jpg

Tää on muuten uskomaton hotelli näillä kulmin. Ruokalistat on kolmelle viikolle kiertäviä, mutta ette usko - täällä saa tilata toivelistalta ruokaa jos näin tahtoo <3. Nyt ovat jopa kysyneet minulta haluaisinko jotain muuta kuin listalla löytyy <3  Jos tämä ei ole kuuden tähden hotelli - niin ei ole muuten mikään! Tänään söin Pasta of the House ihan listalta tosin :)

WP_20141120_002.jpg

Kohta onkin sitten kello yhden tiputus. Tää katetri on selkeesti kätevämpi kuin kanyylin kautta. Tänään ajattelin loikoo tiputuksen ajan rauhassa ja katsella musiikkivideoita. Aamulla muuten katsoin viime lauantain Putouksen ja mua nauratti ihan hitokseen - vedet silmissä hihittelin. Kissi on ihana ja mun ehdoton suosikki, vaikka Lallikin on söötti ja muistuttaa mua :)

Löysin taannoin yhden biisin - sen videon ja tämä kosketti mua älyttömästi - varmaan monia muitakin. Ei ole mitenkään nyt kytköksisä tähän matkaan, mutta koskettavan surullinen viiiideo.

https://www.youtube.com/watch?v=MYSVMgRr6pw

Hei, toivon touhukasta torstaita kaikille ja kirjoittamattakin olisitte tienneet, että lämpöö & valoo & rakkautta <3.

Kohti perjantaita ja viikonloppua!