Hejsan Svejsan tyypit! Toivottavasti nukuitte hyvin ja olitte yhtä pettyneitä kuin minä eilisen Putouksen tuloksesta :) Sen lisäksi että Kissi oli ihan ehdottomasti paras - Antti Holma on tosi hyvä näyttelijä - persoona ja ennen kaikkea ne lihakset....

Mä olen naureskellut täällä itselleni, että se mun pikkutarkka - välillä hitokseen ärsyttäväkin luonne sopii tänne mun päiväkirjamaailmaan :) Ei tee vaikeetakaan päivittäin täytellä jumppa - juoma - ruoka - kakka - lämpö - paino päiväkirjoja ja tämä matkapäiviksen päivityskin menee tässä sivussa. Näistä kaikista päiväkirjamerkinnöistä saa ynnäämällä melko lailla tarkan analyysin mun päivittäisestä kulloisestakin tilanteesta... Onneksi en ole sentään Japanilaiseen - Suzukimaiseen tyyliin alkanut koota infoa exceliin :D Toivoisin kovasti, että tämä harjoittaa mua kotiseurantaan ja mikä olisi parasta, oppisin syömään tällä rytmillä - kaloreilla - määrillä. Laihdutuskuuri on ollut toistaiseksi maltillinen - sellaiset -kolmisen kiloa kahdessa viikossa.

Niin sellainen jutska piti kertoman, että jos joku ihmettelee. Käytän teksteissäni täällä olevista ja muistakin hoitooni liittyvistä ihmisistä yleisnimityksiä tai lempinimiä kamuista yms.. Se on siitä syystä etten halua loukata kenenkään yksityisyyttä, eikä suinkaan taholtani loukkavaa nimittelyä. Tämän aamun ajan olenkin yrittänyt miettiä lempparinimiä mun lemppareille ja tässä niitä muutamia mieleen juolahtaneita; Mun ikioma hoitsu, Mr. Sunshine, Terapeutti, Tumma mysteeri, Äityli, Rouva Transplant, Tytteli, Päällepäsmäri, Äijä, Tatjaana, Yöperhonen, Heko-Heko, Ujo, etc. Lisää kuuluu varmaan perästä. Hah! Just kävi laitoshuoltaja Pitkis Pirkko kysymässä otanko kaffet ja banskukakut; 'Moi Ilopilleri' hän huusi jo ovelta.... Eli, olenkohan minäkin jo saanut lempparinimen?

Juteltiin aamusta pitkä tovi Mun Ikioman kanssa ja ihan ihan paras juttu oli, kun sain hältä vahvistuksen, että kotiuduttuani saan halata, silitellä ja istua soffalla mun Maailman Parhaan Kaverin Ikinä kanssa <3 Hän ei saa nuolla mua tai nukkua mun sängyssä enkä voi hänen jätöksiään ulkona keräillä! YES-YES-YES-!  Tässä kuvassa Jerry on perjantaina yökylässä ja valtasi hetimiten perheen Inksu-koiran paikan <3

V__A359.jpg

 

Sitten tuo Ikioma hoitsu tulosti minulle sellaisen pitkän listan eri ruokaryhmistä, jossa sallitut ja pannassa olevat tuotteet. Helppo työkalu kotona näitä ruokia miettiessä. Ja tosissaan kyllä tämä matalasoluvaihe saattaa kestää sellaiset kahdesta kolmeen viikkoonkin. Toiset ovat solujensa kanssa lähtövalmiita aiemmin, mutta toiset ei välttämättä ole. Kyselin myös meistä potilaista, niin nuorin on 17 vee ja vanhin 65 vee. Käytännössä tuo alkaakin olla siirtohoidon yläraja, ellei aivan poikkeuksellinen tila ja potilas erinomaisessa kunnossa ilman muita perussairauksia. Hän kertoi myös heillä olevan hyvä yhteishenki täällä osastolla ja pitävät myös lääkäreistään täällä. Kyllä tuo kaikki keskinäisen kanssakäymisen sujuvuus näkyy päivittäisessä hoitotyössä meille potilaille.

Kissille - eilisen tiukan tappion muistoksi, hänen alkuesittelyt 11.10.14

http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/putous/hahmot/artikkeli/kristiina-kissi-vaha-hiilari/4397144

Nyt alan katsoa Areenasta eilistä SuomiLovea. Tässä vielä kuitenkin mun Aurinkoisia Ajatuksia -kirjasta päivän lainaus:

'Mitä minuun tulee - olen optimisti. Toisenlaisella asenteella ei juuri taida olla käyttöä.

- Winston Churchill-

Ja lopuksi - aivan hillitön kaunis auringonpaiste Meikusta minulta teille <3

WP_20141130_011.jpg