Hei Ystävät Rakkaat, näiden mun hömppieni lukijat.... Olette olleet mahtava tukiverkosto, kiitos siitä! Kojelauta kertoo armotonta tarinaansa kuinka päivä päivän jälkeen kiinnostus on huvennut - hei älkää huoliko, en ole loukkaantunut tietenkään ja kaikilla teillä on pikku ja isot Jouluaskareet käsillänne jne. Toivon kuitenkin, että tämä mun tylsähkö raportointi kuitenkin joskus jossain jollekkin voisi olla esimerkki yhdestä tavasta käydä tämä matka tänne mäelle asti läpi, nähtäväksi jää sitten se suurempi matka tuntemattomaan, omin avuin kotona - ulkomaailmassa.

Ja se niin ihana toivomani lumikin satoi maahan, voi kuinka aiheutti onnenkyyneleitä 💓 Kuinka on aiheuttanut myös onnenkyyneleitä se kaikki tohina ja kuhina, jonka ulkomaailmasta olen aistinut teidän kuvaillemissanne touhuissa 💗 Olen tavannut vieraita, saada puhua ja kirjoitella monien kanssa 💕 Iltaisin saanut rauhottua ja lähettää ajatuksiani mun sankarille kuin myös kaikille teille ihanille - missä itse kukin sitten Joulun aikaa vietättekään 💖 Sinulle minun suurin aartein, kuitenkin kauneimman toivotuksen lähetän - ole aina oma itsesi ja arvosta kaunista itseäsi - olet minulle arvokkain tähti 🌟 täällä ja ikuisuudessa 💕

En haluaisi olla liian innostunut - jopa ylioptimistinenkaan.... Mutta, jotain täällä Hiltonin mäelläkin on tapahtunut viime yönä - taikoja vai mitä sataneen lumen lisäksi? Nämä ihanaiset ihmiset täällä ovat aamusta asti valmistelleet minua kotiutumiseen joko huomenna, ylihuomenna tai lähipäivinä kuitenkin.... 💝🎁👣😇🙊 No miltäkö minusta sitten tuntuu? Jännittää ja pelottaa ja olen kovin toiveikas 😇 Sanoin kyllä Ruotsalaiselle ettei kerrota kelleen, ettei tule sitten itkut ja pettymykset niin kovasti mahdollisesti vastaan.... Mutta, tässähän sitä ollaan kuitenkin malttamattomana 😜 Katsotaan nyt, kuinka käy tämän tädin....

Uskon, että sain tältä matkalta paljon jo tähän mennessä - opin itsestäni ehkäpä jotain uuttakin. Voimavara mitä kannan, on nyt minulle selvempi kuin ennen - Always keep your faith and there will be hope - Some Good things will happen if you trust! Ja olen ylpeä höpötäti, joka on saanut nämä tärkeän työn tekijät tuntemaan itsensä juurikin niin arvoikkaiksi kuin he ovat. KIITOS OSASTON 7 B KOKO HENKILÖKUNTA tähän astisesta, me tapaamme vielä. Olette.... Tiedätte kyllä 💓

Jostain syystä biisivalinta; ei edes mun suosikki, mutta Chris Rea - Driving home for Christmas

IFrame-kehys

Meikun muori kuittaa tänään näissä tunnelmissa - kortisonipöhöissä, tukka pois ja nöyhtää poskissa, mutta toiveikkaana😉 Olette rakkaita, lämpöö - valoo & rakkautta 💝


image.jpg