Perjantai pörinät! Eilen illasta oli pientä lämpöilyä ja minähän heti olin hädissäni, että mitäs nyt! Mittailin varmaan kuumetta puolen tunnin välein ja kyselin ja kyselin ja kyselin lainahoitajilta mitä tämä voi tarkoittaa... He olivatkin jo ihan kypsiä kyselyihini ja totesivat vaan, että se varmaan kuuluu asiaan. Yöhoitajan tullessa yhdentoista jälistä olin sitten hänen kimpussaan asian tiimoilta - hän otti multa mittarin kädestä ja sanoi, nyt et enää mittaile sitä lämpöä ja alat nukkumaan. Solut siellä vaan ilmoittelevat itsestään, joka ilmenee pienenä iltalämpöilynä... Noh, aamusta ihmettelin sitten kovaa särkyä luissa - hoitaja sanoi, että soluthan ne siellä alkaa kiinnittyä ja kasvaa uudessa elinympäristössään <3 Samaa totesi lääkäri kierrollaan. Eikö ole mahtavaa, että niin ne vaan kovasti tekevät töitä löytääksensä uuden kotinsa <3 Toivotaan nyt, että nuo pikkuruiset eivät vieroksuisi meitä - luuydintä ja mua, niin voitaisiin välttyä ainakin käänteishyljinnän kovilta oireilta. Pienet oireilut kuulemma olisivat ihan hyvästäkin.

Arvot vielä alhaalla; Hb 89 - Leuk 0.00 - Trom 32 ja CRP ei ollut valmistunut muut luvut saadessani.

Mä olen tänään aamupäivän aikana miettinyt, että olispa aika huikeeta jos tää kaikki kokemani muuttaisikin mua... Uuden veriryhmän myötä muuttuisinkin jotenkin :) Sen lisäksi, että musta tulee musta afrotukkainen - Luonnetta en vaihtaisi mihinkään! - mutta esim. osaisinkin yhtäkkiä puhua vaikka Espanjaa, tai musta tulisi ihan hullu urheilija, tai mä olisinkin kasvissyöjä, tai haluasinkin vaihtaa ammattia tai olisinkin yhtäkkiä päässyt korkeanpaikan kammostani ja alkaisin harrastaa base-hyppyjä :P No joo - ehkä nää kasvukivut luissa nyt vähän taitaa laittaa mun mielikuvitusta liikkeelle... Eniten toivon kuitenkin, että palaan tältä matkalta ehjänä - terveenä - omana Tuijana takaisin <3 Paitsi en mä sitä afroa laittaisi pahakseni...

Hirmu harmaata eilisen kirkkaan pävän jälkeen ulkona - hyvä kun näkee tuonne Ruoholahteen sumun läpi. Sataa vissiin huomennakin - harmi kaikille hienosti laittautuneille Linnan vieraille. Mä odotankin, että Ruotsalainen tulee mun kanssa katsomaan Linnan Juhlia tänne mun sviittiin. Tilasin shipsejä ja klemsuja - mä tarjoon juotavat :D Meillä onkin kotona tehty suursiivousta kerros kerrallansa ja eilen tuli uusi upea tiskari ja eteisessä on hyllyt vaihtanut järjestystä... Ja mitähän muuta jännää, uskallanko mennäkkään kotio :)

Tässä pari fotoloa kotoa: upouusi Bosch tiskari ja kuinkas muuten kuin Mr. Tynkkynen eteisessä <3

V__C1B2.jpgV__1708.jpg

Jostain kumman syystä mun musiikkiarkustani pompsahti Ruotsin lahja musiikin ystäville The Gravitonas ja One Day:

https://www.youtube.com/watch?v=ntGdYzhPUX8

Älyttömän mukavaa alkavaa viikonvaihdetta, huomisen odotusta :) Lämpöö & Valoo & Rakkautta <3