Huomenet Meikusta!

Täällä taas täys pöhinä käynnissä ja tippaa tippuu 😊 Ja arvaatkas mitä? Mun arvo edelleen tippunut, ke verikokeissa oli 179 😜 Hitaasti taitaa laskea tuo häntä, mutta katsotaan mitä lääkäri sanoo tänään, kun soittaa. HIENO homma kuitennii!

Eilen illalla ollessani täällä, sattui vierustoveriksini eräs hieno nuorimies ja meillä riittikin juttua niin, etten olisi tohtinut kotio lähteä 😊 Hän oli saanut siirron 2012 syksyllä. Miten sattuikin - löysimme toisistamme niin paljon samankaltaisuutta? Aivan samanlainen ajatuksenjuoksu ja hänkin oli pitänyt blogia. Sattumalta myös olemme samassa allogeenisen kantasolusiirron saaneiden FB ryhmässä - hän on myös kommentoinut päivitystäni... Näin sitten kohtasimme myös livenä 😇

Ruotsalainen hommasi mulle läjän huokeita Maraboun suklaalevyjä - toin ne tänne hoitajille. Olivat kovin otettuja ja mielissään 😍 Ja mullakin hyvä mieli - pieni kiitoksen ele hyvästä hoidosta!

Mua muuten huvitti tänä aamuna. Mistäs tietää vanhenevansa? Noh, meille on tippunut kahdet 50 vee synttärikutsut tällä viikolla... Kaverit onneksi vanhenee ympärillä ennen mua 😀😈 Perästä kuullaan kuitenkin!

Hui,sunnuntaina ollaan jo helmikuussa! Kylläpä aika rientää. Mä toivon älyttömän mukavaa tammikuun vikaa weekendiä kaikille 😒 Lämpöö - Valoo - Rakkautta 💚

Biisivalinta tänään Eliza Doolittle ja Pack Up

http://youtu.be/fPt-hkcvoJ0