Heippa! Sisso ...na mikä keli ollut tämän aamua - kyllä sateli sellasia märkiä sukkia niskaan ja tuulilasiin, ETTÄ!

No, niinhän sitten kävi ettei viikon tiputettu viruslääke purrut - näin käy kuulemma hyvinkin usein. Tänään illasta vaihtuu sitten lääke toiseen, joka kuulemma sen viruksen tappaa :) Hyvässä lykyssä nopeamminkin kuin 2 + 1 vko:ssa. Lääkäri hieman naurahti kun kysyin, että alkaaks tää ralli alusta.... :D Käski henkisesti valmistautua siihen. Eipä siinä mitään, tää tyttöhän polkee Suzukilla taas :P

Mulla onkin nyt mielen piristykseksi ihanasti odoteltavaa. Moni teistä tietääkin mun intohimoisen Nightwish fanituksen. Olen nyt kuunnellut Showtime, Storytime kiertuetaltiointia Wacken Open Air keikalta. Ja kyllähän mun on syötävä ekat pahat sanani Floorin esiintymisestä ja äänestä Helsingin viime jäähallin keikalta... Se 'Flying Dutch' on tosi COOL ja mikä ääniskaala!!!!! En voi muuta kuin ihailla ja odotella uutta albumia - ekaksi tulee 13.2 yksi sinkku ja sitten 27.3 itse albumi. Aamukampa alkoi nyt!

Mut sitten tää uus kaverini Fitbit. Tää se vasta on laite - HUIKEE! Mä olen ihan täpinöissäni tämän kanssa. Miten voi tuollainen pikkuinen ranneke olla noin älykäs? En käsitä! Kuulkaa se simppelisti ja automaattisesti analysoi mun yöunetkin?

Capture1.jpg

Sen lisäksi siitä löytyy seuranta tälle kaikelle muulle (tässä mun aamuinen Meikun keikka arvoina):

Capture.jpg

 

No, eihän mulla muuta. Vähän latisti tuo tipan vaihto mieltä, mutta kyllä me tästä selvitään :) Eikös juu?

Tänään mulla soi autossa PMMP:N hitit ja jostain syystä tulen aina hyvälle tuulelle, kun kuulen biisin Tytöt.

https://www.youtube.com/watch?v=7zrS7kbLFss

Hei, älyttömän mukavaa viikonloppua kaikille - keleistä huolimatta Lämpöö - Valoo - Rakkautta <3

-Tuiskunne-