Heps!

Älä koskaan ikinä.... milloinkaan.... never ever.... hehkuttele liikoja, kun jotain hyvää tapahtuu! Tää on nyt mun mottoni. Vapaa viikonloppu oli tosiaankin enemmän kuin tervetullut ja ihana. Vain se pirun pissavaiva vaivasi ja paheni pahenemistaan. Sunnuntai iltaa kohden kipu alkoi olla melkoinen ja ulos ei tullut paria tippaa enempää. Noh, minähän olisin kärvistellyt aamuun asti - kun tänne muutoinkin oli tulo. Mutta, Ruotsalaisen painostuksen alla mulle ei jäänyt muuta vaihtista kuin pakata reppu ja hypätä auton kyytiin 😊 Hän nukkuikin puoli yötä tuollaisessa konttuurituolissa täällä. Sisukas on hän ❤️

Eli, meille kantispotilaille on Meikun päivystyksessä vuoden ajan siirrosta erityispalvelu ja eristyshuoneet. Oikein hyvä palvelu siis. Katetroivat mut eilen ja onneksi rakko tyhjeni. Otettiin veriviljelyt, ultrat, keuhkokuvat ja kaikki verikokeet jne. jne. Jäin sitten yöksi. Noh, aamulla kun katetri poistettiin ja läksin klinikalle - aivan samat tuskat eikä tipan tippaa. Klinikalla lääkäri päätyi siihen, että ottavat mut sisään - saan nesteytystä, opiaattia kipuun ja katerointi uudemman kerran.. Hematologiset osastot täynnä - olen oottelemassa samassa huoneessa kuin viime yön siirtoa.... johonkin 😊

Mulla on ihan hitokseen hyvä pössis, pissit pussissa ja nuppi ja kroppa puudukkeessa tuosta särkylääkkeestä 😜 Eli, ei hätää. Ruokaa joku voisi tuoda! Veriarvot vähän laskeneet viime viikosta, mutta ihan kuosissa mun viikkoihin nähden 😊

Ja nyt myös solut veressä ovat kaikki luovuttajan, ei omia soluja enää lain 💓 Tää likka on uus - toivottavasti kohta terve ja entistä ehompi sellainen 🙏 Sinä siellä jossakin, olet antanut minulle mahdollisuuden siihen - kaunis on sielusi ja mikään ei riitä kuvaamaan kiitollisuuttani. You really are precious one 💗👼

Katsellaan kuinka Meikun muorin viikko etenee. Teille toivotan oikein kivaa alkanutta viikkoa - lämpöö & valoo & rakkautta.

Viikon aloittakoon biisi Shaggylta, Angel

http://youtu.be/_j_HYMUakpk

image.jpg