Heipä hei kaikille! Alan toistaa itseäni kuin vanha vinyyli junnatessaan krammarissa, mutta kylläpä aika vierähtää vauhdilla! Huh, just oli elokuun alku ja nyt kohta jo ollaan kuun lopussa? Ei voi käsittää pieni mieli tätä elämän rytkettä :)

Ihan mahtavat aurinkoiset päivät meille on suotu näin syksyn kinthaalla? Ihanasti aurinko hellii lämmöllään päiväsaikaan, mutta hitsin kylmät on yöt ja aamutkin. Minä se olen jo vetänyt Tynkkysen kanssa aamulenkillä kintaat käsiin ja kohta laitan toppahousutkin, kun niin viluttaa. Eipä silti, kuuden kintturoilla lämpöä on vain sellaiset rapsakat 6 - 8 astetta. Ja arvatkaas mitä, joillakin se alkaa kesäloma osa kaksi huomenna. Lal-lal-lallati-laa, kun mua laulattaa :D Alunperin suunnitelmissa oli kotimaan matkailua ihan pohjoseen asti, mutta varuiksi jätämme tuon pitkän matkan reissun tekemättä - kun meikäläisen tempuista ei koskaan tiedä etukäteen ja siellä voisi tulla sitten ns. äitiä ikävä, jos oikein paha paikka sattuisi olon kanssa iskemään. Mutta, näillä eväillä on elettävä ja mikäpä ettei - mökkeilyä & lepoa ja Nurmossa vierailu Täiskän perheen luona <3

Niin, minä olen voinut kyllä ihan mahdottoman hyvin. En laske mukaan jatkuvaa väsymystä, satunnaista pahoinvointia enkä ajoittain kiristävää ja kipeilevää nahkaa kämmenissä ja jalkapohjissa. Sillä, oikeesti voin todella hyvin! Jaksan aamulla nousta lenkille ja lähteä päiväksi töihin - jaksan illasta nähdä ystäviä ja touhuta kotoaskareita - jaksan tarvittaessa viikonloppuna valvoa puolille öin vaikka vähän juhlamielellä - jaksan joka päivä enemmällä tahi vähemmällä virralla olla minä. Näin ei välttämättä olisi, jos en olisi siunattu <3

Kävin tänään tapaamassa Proffaa syöpiksellä ja mun on kyllä todettava taas kerran, että hän on kyllä maailman paras lääkäri ikinä! Taas koen olevani todellakin siunattu. Oikeesti ihana ihminen isolla sydämmellä puhumattakaan ammattitaidostaan. Olihan se mahtava kuulla, että hänen mielestään olen tosi hyvässä kunnossa ja hänen olevan onnellinen puolestani. Veriarvotkin kertakaikkisen hyvät, niin miten voisin valittaa väsymystä tai kohtaloani ylipäätään? En keksi yhtäkään syytä. Toivottavasti tämä hyvä boogie nyt jatkuisi vaan, tähän saattaa nimittäin tottua... Näin myös pari tuttua ihanaa hoitajaa, mietittiin toisen kanssa jutellassamme, kuinka monta vuotta olenkaan tuolla osastolla 6 lampannut??? Aika monta, kantikseksi mua voisi jo kutsua - platina-asiakas :P

Ensi viikolla on muuten tiistaina 25 pvä. En minä ole unohtanut häntä siellä jossain - ristin joka ilta käteni myös lähettääkseni terveiseni hälle. Niin nuo uudet solut minussa tulevat jo 9 kk:n ikäisiksi. Ajatelkaa, siitä on yhdeksän kuukautta. Miten niin aika kulkee ja kovaa! Uskomatonta, mutta totta!

Ihania elokuun aurinkoisia päiviä - pimeneviä iltoja toivon kaikille <3 Lämpöö - Valoo ja Rakkautta <3

Tälläinen biisi näis lomafiilareis pätkähti tärykalvoille; Shaggy, Damian Marley, Chioma 'Crazy'.

https://www.youtube.com/watch?v=7Tfnts6G7mc

fatkfpajirmrzrbi%281%29.jpg