Raikas Pakkaspäivän Tervehdys Ystäväin!

Huppati-Heijaa! Onks vähän kalsaa hei? Ei ihan älyttömästi tee mieli ulkoilla tahi harrastaa talvilajeja näin rapsakois keleis...! Kävin kyl valmiiksi terotuttamassa mun luikkarit - sukset onki sellaset antigrip tai jotain vailmiiksi voidellut keliin kuin keliin sopivat hiihtimet :D Eli, välineet kondikses - enää vain pitäisi täti saada liikkeelle ja nauttimaan Suomen talvesta! Mut ei kyl voi - eikä kykene näissä asteissa!

No, mutta. Pyhät on kohta menneen talven lumia :( Onneks huomenna vielä vapaapäivä ja lähdetään pakkasta uhmatenkin möksälle chillailee pidemmälle weekendille. Ihanaa minusta :) Huomenna alkaakin The Voice of Finland! JIPPIIEEH! Jos lauantaina uskalatautuisi puusaunaan ja vaikka kierrähtämään hangessa - HRRRHHHRRR :D

Täs onkin kerennyt tapahtuu ja paljon sitten viime kerran. Suomen nuoret Jellonat veti hienosti mm-mestaruuden kotiin! ONNEA LEIJONAT! Olipa jänniä ja tapahtumarikkaita matseja! Vuosi vaihdettiin ystävien kanssa kasari-henkeen bileissä ja jorattiinki aamutunneille asti. Tädit ne jaksaa heilua :D Sitten täti kävi Tavastialla ja olipa niin COOL tai oikeestaan BULI konsertti! Tykättiin pojan kanssa molemmat ihan sigana :D Ostettiin paidat ja filmattiin ja fiilisteltiin oikein kunnolla - silleesti SWÄGÄNÄ! Lauanataina käytiin vielä meidän paikalliskuppilassa pizzalla ja pelattiin kolmisteen bilistä ennen matsia. Me like a lot näistä erilaisista viikonlopuista - tapahtumista. Näinköhän sitä vanhakin nuortuu... Eikä mitään, en haluu olla vanha - enkähän mä korvien välistä ookkaan - ne on vain numeroita :D

Mä olen oikeestaan voinut ihan älyttömän hyvin, ainoastaan oon ollut kauheen väsynyt viime päivinä ja kroppaa on kolottanu joka solulla? Tänään vähän rouheempi fiilis ja oon ollukki ihan virkee duunissa. Maanantaina ja tiistaina oli kyllä heikompi boogie, oksensin jopa tiistaina. En tiedä mistä johtui? Enkäpä mä tiedä oonko vaan nukkunut huonosti ja sainko kovan hikijumpan ja lumitöiden kautta kropan kipeeksi? Noh, täytyy katsella - kuulostella. Mun uusi PT (Polarin aktiivisuusranneke) nimittäin potkii säännöllisesti mua liikkumaan, jos olen ollut liian kauan paikoillani... Eli, on pysyttävä vaan liikkeellä ja sitä kautta pössiskin pysyy kunnossa :)

Ensi maanantaina onkin rokotusten toinen erä ja sitten 21 pvä treffit Proffan kaa. Ihan hyvä, kun sitä ennen on taas labrat niin näkee, et onks kaikki kunnossa siitä kulmasta katsottuna :) Voi kun mä pystyisin pitää lupaukseni Proffalle - eli pysyisin kunnossa :)

Joo, eli uusi vuosi 2016 on käynnistynyt kivasti. Toivotaan kaikkea hyvää sulle ja mulle ja muillekin :D En tehnyt mitään Uuden Vuoden lupauksia - yritän siltikin pysyä kunnossa - hengittää - kulkea ja rakastaa - ihan joka solulla <3

Lämpöö & Valoo & Rakkautta. Edesmenneen Lemmy Kilmisterin muistolle, biisivalintani Baron Ft. Lemmy Kilminister 'Stand by me'. R.I.P. Lemmy <3

https://www.youtube.com/watch?v=YZrntE3vNe8

Tässä Tavastian muistoja <3

Tavastia_01012016.jpg