Jou Bro!

Tervehdys pitkästä aikaa! Ja tosiaankin terveiset Tukholmasta vaikkakin myöhässä :) Kaikki sujui siellä moitteettomasti ja kyllä ruotsalaiset vaan osaa - Show oli todellakin upea ja muistojeni arkkuun on taas kertynyt yksi upea elämys lisää. Niiden pirun kalliiden tikettien kanssa piti vähän jänskää.... Saatiin nimittäin lippulot vasta pe iltana klo 19:00 hotellille. Meinasi tällä tyypillä palaa hermo, mutta loppu hyvin - kaikki hyvin!

Kauheeta kiirusta on pitänyt. Mä olen ollut ulkohommissa sunnuntaista lähtien. Piti yssikseen maalata se 400 m aitalautaa, Ruotsalainen sairastui keuhkoputken tulehdukseen ja oli siis kyvytön mua auttaa. Noh, hommasta selvittiin - mitä valittelemaan, kun kelit olivat kohdillaan :) Timpurit tulevat jo ens tiistaina ja sitten alkaa tapahtua, uutta terdeä ja se aita.

Mä kävin taannoin siellä psykologin juttusilla. Se oli ihan kiva tai siis ok kokemus, eikä yhtään ahdistava. Meen toisenkin kerran ennen jussia. Ei hän minua akuutiksi tapaukseksi luokitellut ja olikin vähän kysyvänä, että tulenko vielä toisen kerran. Haluan mennä ja katsoa miten homma etenee.

Mä olen ihan fiilareissa, sillä huomenna me polkastaan kummipojan kanssa Hartsuun, eli Harwall Arenaan katsoo JVG:tä! Vähänkö bulii ja mageeta! On varmaan tosi hieno setti ja paljon vierailevia tähtiä. Täytyy tänään illasta kurkkia, jos tän illan extrakeikasta jotain mainintaa mediassa.

Muutoin tää täti on voinut erittäin hyvin. Aamu alkaa edelleenkin reippaalla lenkillä - joogalla ja kylmällä suihkulla, siks kait itseni jaksankin kantaa näin ryhdillä :) Hitsisisti ollut tapahtumaa ja tapaamisia, ja näin vielä jatkuukin. Mutta, ihan kivaa, kun vuoden hiljaiselon jälkeen ikäänkuin tuntee elävänsä ja on oikeesti kykenevä kaikkeen kivaan <3 Kesälomilla on aikaa huilia ja roikkuu riippukeinussa :D Kuvassa muistoja Globenilta.

13243724_1067817936609644_63191453250548

Eihän tänä viikonloppuna hyviä ja aurinkoisia viikonlopun toivotuksia voi siivittää kuin JVG:n 'Hehkuu' biisillä :D

https://www.youtube.com/watch?v=CIElUkP7uOE

Lämpöö - Valoo - Rakkautta <3

Tuiskunne