WOW! Olipahan perjantaina kuu!

Mä olin aivan kertakaikkisen ihastunut ja häkeltynyt näkemästäni kuutamon kauneudesta, etten ois malttanut pihalta ja jäiltä tulla pois! Sopivasti oli vielä perjantai iltana pikku pakkanen, joka nosti lumikimalteet esiin siinä kuun loimussa! Mulle tuli fiilis, että olisin ollut jossain satumaassa ;) Ihan älytön fiilis! :O

FullMoon1.jpg

Lähdettiin siinä kuuden paikkeilla Wonkan kanssa lenkille ja silloin jo illan vasta pian hämärtyessä, katsoin että oh-hoh kylläpä on möllykkä siinä lammen päällä! Kun palasimme takaisin, oli näytös valmis! En edes tarvinnut paluumatkalla otsalamppua, koska tuo kuu valaisi tietämme aivan kuin olisi valaistulla kadulla kävellyt :O

FullMoon3.jpg

Koirakin oli aivan haltioissaan jäillä, istui vain tuijotteli tuota valoilmiötä ja minua vuoronperään. Eikä meillä ollut kylmä, vaikka pakkasta oli jo -15 astetta - kummallakaan :) Me kirmailtiin kuun valossa aivan tohkeissamme <3 Lähdettiin kuitenkin Voicen ajaksi sisälle lämmittelemään :) No mutta sitten toinen Wow Yohanille, ken oli tullut Ahvenanmaalta kisaamaan Voiceen! Aivan uskomattoman upea-kirkas-heleä-puhdas -ääninen veto Walking in the Air biisistä :O Mä menin taas sanattomaksi! No Annan tiimin se valitsi, mä olisin toivonut hänen menevän Michaelin riveihin (y).

Tuskin taas maltoin nukkua, kun odotin lauantaita ja toivoin kirkasta päivää ja illaksi upeaa näytöstä jälleen - uutta oikeeta täyskuuta... Pettymys oli suuri, kun olikin niin harmaa päivä :( Siltikin ulkoilimme paljon ja puusauna rentoutti päivän päätteeksi.

FullMoon2.jpg

Meillä on duunissa kivat messupöhinät päällä. Ekaksi oli vuotuiset MP-messut helmikuun ekana viikonloppuna ja nyt meineillään ovat reilun viikon kestävät Vene messut. Tää on aina vähän niinku vuoden kohokohta muutoin melko pieneksi kuihtuneen busineksen ympärillä. Messut lupaa paljon joko hyvää tai sitten vähemmän hyvää uudelle tulevalle kaudelle... Fiilis on ollut hyvä noin niinku ylipäätään. Vaikkakin nyt meidän alaa tai lähinnä tuotekategoriamme kohtaan on osunut ilkeitä verouudistusehdotuksia. Kuluttajat ovat jopa 'äänestäneet jaloillaan' - poistaneet esim. prätkiään ja veneitään rekistereistä välttyäkseen näiltä mahdollisilta tulevilta veroseuraamuksilta. Tosin onneksemme, alan ja ennen kaikkea harrastajien onneksi ovat nuo verouudistukset kaatumassa jo lähtökuoppiinsa! Omalla työtontilla vielä reilut kuukausi tätä tilikautta ja siitten 'books closed!' Yrityksemme tilikausi päättyy maaliskuun loppuun. 

Tässä nyt ootellaan kevättä ja kärpäsiä ja sulia vesiä! Mä niin jo haistan kevään tuoksun ja lämpöset kelit ja sen päivän, kun lasken kajakkini taas vesille... Mä ihan kaipaan noita seikkailuitani! Katsotaan lähteekö karvajalka mun matkaan, kun viime syksynä meille tullessaan oli kovinkin innokas mukaan lhtijä <3. Mun on pakko nyt tunnustaa yks juttu, mä jätin sen kovalla innolla aloittamani joogan kesken... Ei vaan pysty eikä kykene eikä huvita! Siellä oli kauheesti porukkaa ja se joogalaji ei ehkä ollut nyt se mun juttu, aika syvävenytystä ja suht rankkaakin. Mutta, mä joogailen omaan ja koirulin tahtiin kotona... Joo-o, sehän joogaakin mun kanssa :P

Tällä viikolla käyn Iho- ja allergiasairaalassa proffan luona. Katsotaan mitä siellä kuuluu ja tapahtuu. Mutta, näissä tunnelmissa jatketaan ja ihmetellään ja ootellaan sitä aurinkoista kesää :) Nyt ainakin on suht lämmin viikko tiedossa, näille leveysasteille jopa +10 ennustavat!

Lämpöö - Valoo ja auringonpaistetta ihan jokaikiselle <3 toivottelee kuuhullu Tuiskunne

ps. seuraava täysikuu 12.3 ;)