Tsuippaduippa perjantaina!

Yks päivä havahduin siihen, että kelasin vuoden takaisia tapahtumia ja hetkiä ylipäätään. Itse asiassa nuo hetket rullasi mun päässä kuin filminpätkä verkkokalvoilla. Autssh miten sattuikaan sydämmeen - ihan sielun joka sopukkaan! Uskaltauduin jopa kahlaamaan vähän tätä blogia takaspäin.... Mut, tulin äkkiä takas - tähän hetkeen. En halua mennä sinne takas enää!

Niin, muistan taas kuinka siunattu olenkaan. Kuinka kiitollinen saankaan olla <3 Joskus tässä itsekkäässä mielessä, ne oikeat tärkeät asiat unohtuu tai eivät unohdu vaan painuvat jotenkin johonkin 'veden alle' pulpahtaakseen taas takaisin pinnalle. Onneksi nousevat takaisin, muutoin olisin huolissani minusta - sisimmästäni.

HUH HUH! Nyt on joogamuija tainut päästä syvälle itsetutkiskeluun... Tai jotain muuta! Kuka sen tietää? Mutta, ehdottomasti, kaiken tän hyvän tämänhetkisen olon jälkeen, jooga on ihan parasta mitä olen ikinä koskaan kokenut. Se on mun oma pakomatka, ei pakomatkakaan vaan enempi se mun oma reissu pois kaikesta muusta. Se on niin huikeeta! Kuinka mä en ole aikaisemmin tätä älynnyt? Miten mielellä on vaikutus kehoon - ei vaan kaikkeen! Kokeilkaa, ette pety!

Se on kuulkas sillä lailla - tällä lailla, että loma lähestyy! Mulla on vaan jotenkin niin hyvä pössis! Sitä se jooga teettää :) 8D 8D Tänään viedään Jerry hoitoon Lohjalle ja huomenna Tallinnaan. Juhlimaan kaverin 50 vee juhlia 60-luvun henkeen ja vankilassa. Aivan oikein luitte, vankilassa - onnex suljetussa sellaisessa :D Ensi viikoksi sitten päästään möksälle, ihanaa! Ja seuraavana perjantaina, nää istuu Emma Gaalassa ja ihan eturiveillä.... Saatiin yhdeltä, mun parhaalta miespuoliselta ystävältäni liput, kun eivät itse voineet hyödyntää. Tavataan ihmisiä hyvän ruoan merkeissä kotona ja vähän kauempanakin. Sellainen toivottavasti kiva loma on mulla tilauksessa :)

Oikein ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille! Lämpöö & Valoo & Rakkautta <3 Palaan ensi viikolla juhlatunnelmien jälkipuinneissa.... jos pääsen sieltä vankilasta pois :D

2016-03-04%2009.54.07.jpg