Torstai aamupäivää ihmiset! Fenix Tuisku on nukkunut eilisen päivän, mutta taas ollaan jalkeilla. Sain sitten silloin tiistaina illasta kovan kuumeen ja joutuivat aloittamaan antibiottitiputuksen yötä vasten. Nyt ovat vähentäneet sen jo yhteen tippaan. Eikä eilen CRP ollut kuin 11, eli kaiken perusteella oli kehon reaktio uusille soluille. Kuume on laskenut täysin normaalilämpöön. Vielä on leukosyyttejä 0.9 ja trombosyyttejä 50 jäljellä, mutta tänään oli taas CRP hieman noussut 52 (sain juuri verikoe tulokset). CRP:n heilahtelut ovat myös asiaan kuuluvia tässä vaiheessa, laittavat tarvittessa sen toisen antibiotin tippumaan.

Minä odotan ihan täpinöissäni, että se mun omahoitaja tulisi vuoroon ja saisin antaa tuon valopuun heille taukotilaan. Iskä ja Tuula toivat sen eilen ja se on oikein paketissakin <3. Jännä juttu, mutta mä alan kyllä olla ihan sekaisin noista hoitajista kuka on sittenkin omahoitaja tmv. Noh, tässä tapauksessa nyt olisi oikea kohde tuo puun saaja nimittäin - hän on sydämmellinen tietysti kuin kaikki muutkin, mutta erityisesti ihastui tuohon hassuun puuhun....

Mä huomaan, että nyt ei mun sanainen arkkuni olekkaan tänään ihan auki :) Eli, älkää pahastuko ettei tarinoita tänään tämän enempää. Kyllä taas saatte varmasti kyllästymiseen asti toinen toistaan hullumpaa raporttia täältä Meikusta. Päivän biisistä ette valitettavasti pääse eroon. Tänään se on mun yhden suosikin Shaggyn - Rise. Biisi soi tiistaina kello 12.15, kun toimenpide alkoi.

*Im on a mission, today is the day
Start your ignition, lets take it away
We gotta rise, gotta rise, gotta rise
We gotta rise (to the top), gotta rise (to the top) gotta rise
Straight to the top*

https://www.youtube.com/watch?v=dg5OWLAo8ng

Oikein kivaa torstaita ja viikonlopun odotusta ystävät rakkaat <3 Lämpöö, Valoo ja Rakkautta <3

 

Rukous.jpg