Tervehdys pitkästä aikaa! Anteeksi pitkähkö hiljaisuuteni, mutta olen kait laiskistunut... Mutten onneksi pulskistunut 😆 

Viikonlopun aurinkoinen keli onkin piristänyt mieltä ihan kummasti. Pienestä se on kuulkaas kiinni. Tosi mahtavaa ollut ulkoilla Tynkkysen kanssa ja tänään Ruotsalaisen kanssa kivuttiin ullakolle hakee kevyempää pomppaa ja tennareita, ihanaa saada conssut jalkaan! Muistan muuten lapsuudesta, että se oli ihan parasta kun kevät tuli -  lumi suli ja puro sanoi puli puli ja sai kaivaa naftaliinista tennarit ja kesävaatteet ja superpallon ja tvistinarun! Mieleltäni olen siis edelleen saman ikäinen...

Minä pyörähdin sitten viime keskiviikosta perjantaihin siellä iho- ja allergiasairaalassa. Reissu oli mielestäni todella antoisa ja antoi huomattavasti uutta puhtia tähän taistoon. Tapasin siellä sekä professorin että erikoislääkärin, jotka ovat olleet alunperin hoitavia lääkäreitä tällä mun vaikealla matkalla ( 2005-2009). Kummaltakin sain todella todella positiiviset kommentit ettei tilanne nyt lainkaan niin pahalta näytä kuin olivat olettaneet minut sairaala-arvioon kutsuessaan. Sain kortisonivoiteita ihon paikallishoitoon ja ihosta otettiin vielä parit biopsit tarkempia tutkimuksia varten. Tiistaina tapasin myös Proffan syöpiksellä ja hän oli myös tyytyväinen näkemäänsä ja suostuvainen hoidon jatkoon. Toinen tiputus onkin sitten huomenna. Oloni on tällä hetkellä kovin luottavainen ja toiveikas, kumpa tämä olisi nyt alku kohti parempaa kaiken hullunmyllyn jälkeen... 🙏 Itsekkäästi ajattelen, että olisimme sen ansainneet. Ihokin on selkeesti paremmassa hapessa, tosin olo on kyllä kuin rasvatulla salamalla johtuen näistä melko tönköistä rasvoista. No, mutta kaikkeen tottuu!

Huomenna menen myös töihin päiväksi 😮 Ihan vähän jopa jänskättää, mutta toisaalta tosi cool! Meen siis auttamaan mun tuuraajaa tilinpäätöksen kanssa ja pojat vaihtaa mulle kesäkumit alle. Kiva nähdä tyypit sitten viiden kuukauden jälkeen...

Eipäs muuta, kuin mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! Lämpöö - Valoo - Rakkautta sulle mulle ja muillekin ❤️ Ja perjantaina ratkee TVoF voittaja!

image.jpg