Hep! Täällä taas ollaan blogin äärellä! Tänään mulla on soinut aamusta asti päässä Petri Nygårdin biisi 'Selvä Päivä' - siitä johtuen tuo otsikkoleikki...

Eilinen päivä meni enempi ja vähempi nukkuessa aina iltaan asti. Sain tosiaan iltapäivästä trombosyytteja ja tänään arvot: Hb 85 - Leuk 0 - Trom 45 ja CRP 6. Osaston ylilääkäri olikin tänään kierrolla mukana ja totesi mulle, ettei sänkyyn sitten kannata jäädä könyymään - sinne on moni jäänyt! Sinä näytät niin hyvävointiselta ja saithan eilen trombosyytteja, että ei kun stepperin päälle vaan!!!! Eli, ei täällä olla lomalla :D

Ruotsalainen tulee ekaa kertaa tänne tänään - tai tuossahan se jo vilahtikin, mutta lupasi palata takaisin :) Hällä on käynti tuossa Silmäklinikalla. Ison kassillisen jätti tavaraa, ettei täällä vaan pulaan joudu... :D Viime yönä oli kyllä taas sellaiset tripit, ETTÄ! Niin outoja unia etten edes muista muuta kuin että olivat outoja. Yhdessä unessa mä olin Nightwishin keikalla jossain ihmeellisessä paikassa vuoren juurella tai se koko esiintymispaikka oli sellaisessa vuorensolassa. Mulla oli sellainen ihan älytön hevitukka, jota moshasin ihan hulluna... Olisikohan jäänyt mielikuviin eilinen ilta, kun Ikioman hoitajan kanssa naurettiin vedet silmissä, kun otti Remingtonin ja alle minuutissa sheivasi mun pään ja lattialla oli sellainen kämmenen kokoinen läjä haituvia... :D Nyt on sitten mun Ela-tukkakin ajettu pois ettei olisi joku yö vaikka tippuessaan tukehduttanut mua :) Mutta, hauskaa meillä oli! Nyt vaan sitten odotellaan 'Sandimuumin' tuomaa karvoitusta joku kuukausi.

Kait se on lounaan päälle sitten otettava puntit kätösiin ja käytävä liikkeet läpi, kun ollaan pystyssä muutoinkin. Stepperi voi olla liian raju, mutta katsellaan - kuulostellaan - ihmetellään.

Mä luin netissä tänään uutisia ja muitakin juttuja ja silmiini osui oheinen video. Se oli minusta jotenkin ihana ja iloinen. Jaan sen siis tässä:

“Albuquerque Balloon Fiesta 2014 "

Oikein kivaa torstaita kaikille! Lämpöö - Valoo - Rakkautta <3