Tervehdys kaikille! Parin pÀivÀn tauon jÀlkeen taas tÀÀllÀ.

Olen unohtanut mainita, ettÀ tarkoitukseni on tosiaankin jatkaa matkablogin pitoa erikseen mÀÀrittelettömÀn ajan - niin kauan kuin sen pÀivittÀminen tuntuu hyvÀltÀ, jos jaksatte vielÀ olla kyydissÀ. Olen saanut paljon palautetta, ettÀ ihmiset luulivat tÀmÀn loppuvan jouluaaton kotiutumiseen. Mulla matka jatkuu :)

Toisakseen unohdin alkumetreillÀ mainita, ettÀ artikkeleissa / kommenteissa voi ruksia, jos haluaa sÀhköpostiinsa tiedon uusista artikkeleista ja/tai kommenteista. Ja kolmannekseen se oma sÀhköpostiosoite ei nÀy kenellekÀÀn muille, kuin minulle.

MinĂ€ kun niin tykkÀÀn numeroista ja nyt ei ole duunin luvut laskennassa (maanantaina tein muuten duunia pikkusen aikaa, kun konserniraportointi deadline - oli ihan kiva), niin laskin huvikseen saldoa tĂ€lle 'tipparallille'. So far keskimÀÀrin olen ajanut noin 572 km - aikaa olen kuluttanut 39 h - saanut 5,7 l lÀÀkettĂ€ ja tĂ€nÀÀn vaihdettiin kolmas kanyyli 😅 Katsotaan sitten lopussa noi samat luvut uudemman kerran. TÀÀ on meille siirron saaneille hyvin usein uusiutuva virusarvo - hoitajat ja kanssatoverit ovat mua jo pelotelleet siitĂ€, ettei tĂ€mĂ€ ole vain tÀÀ yksi kerta.... 👿

Maanantaina klinikkakĂ€ynnillĂ€ saatiin taas kortisoniannosta pienennetyksi ja just soitti lÀÀkĂ€ri, ettĂ€ myös Sadimmum pienenee tĂ€nÀÀn. Veriarvot ovat muutoin niin hyvĂ€t kuin tĂ€ssĂ€ tilanteessa voi ollakin Hb 112 - Trombosyytit 86 ja Leukkarit 5,7, jotka suurin osa NeutrofilejĂ€. Maksa- ja munuaisarvot normaalit. Mutta se pirun virusarvo on vaan noussut/monistunut ja huomenna soittaa tĂ€n pĂ€ivĂ€n labroista, tarviiko lÀÀke muuttaa toiseen. Kortisoni 'tappaa' kuulemma myös viruslÀÀkkeen tehoja - on se kuulkaas myrkky tuo kortisoni - vaikkakin myös hyvĂ€ssĂ€! Muutoin kondis vaihtelee. Flunssa oireilee edelleen ja vĂ€lillĂ€ tuntuu ettei olisi mitÀÀn oireita? Jalkojen voimavarat on vĂ€listĂ€ kyllĂ€ niin low batteryllĂ€ ETTÄ! Mutta, niillĂ€ on nyt vaan mentĂ€vĂ€ ettei jÀÀdĂ€ kyykkyyn!

TÀnÀÀn tÀytyi vaihtaa taas kanyyli, mulla onkin vasen kÀsivarsi melko runnotun nÀköinen...

image.jpg

EttÀs tÀmmöisiÀ tÀÀllÀ. Ulkona on jotenkin kaunis pÀivÀ tÀnÀÀn, matkalla ihastelin sini-kellertÀvÀn eri sÀvyjÀ taivaalla. Mutta, kyllÀ rapa roiskuu! EttÀ mÀ voin halveksua niitÀ autoilijoita, jotka punkee vÀkisin ohi ja kiilaa heti nokan eteen ja heittÀÀ kaikki loat toisten naamoille! KyllÀhÀn tuolla niin monen kirjavaa autoilijaa nÀkee, ettÀ joskus ihan huvittaa. Huh-Huh!

Hei, oikein mukavaa keskellÀ viikkoa teille kaikille! Kohtahan on jo viikonloppu kÀsillÀ :) Varokaa liukkaita katuja, sairaalaat ovat taas kuulemma pullollaan kaatuneita ja luitansa poikki saaneita ihmisiÀ. LÀmpöö & Valoo & Rakkautta <3

TÀnÀÀn mulla soi autossa NeljÀ Ruusua ja six biisivalinta Poplaulajan vapaapÀivÀ

https://www.youtube.com/watch?v=ft9nsQAYvlU

Â